czwartek, 7 lutego 2013

Recenzja - Szampon do włosów Herbal Essences "Clairol"

Szampon do włosów Herbal Essences "Clairol" odkryłam całkiem przypadkiem, podczas pobytu w Hiszpanii. Byłam nim tak oczarowana, że po powrocie do Polski od razu udałam się na poszukiwanie ojczystej wersji tego produktu. Zgodnie z obietnicą producenta szampon naprawdę silnie nawilża włosy. Są gładkie i dobrze się rozczesują. Nie elektryzują się i nie przetłuszczają zbyt szybko. Ma piękny zapach i jest dość wydajny. Nie należy przesadzać z nakładaniem dużej ilością tego szamponu, gdyż wtedy włosom brakuje objętości. Już niewielka ilość produktu starcza na długie włosy, poza tym dobrze się pieni. Ma fajną, gęstą konsystencję. Dodatkowym plusem jest doskonałe zamknięcie, przez które unika się łamania paznokci, co już kilkakrotnie przy innego typu otwieraniach mnie spotkało. Warto dodać, że stosując ten szampon nie potrzebujemy już odżywki. Obecnie na jakiś czas zrezygnowałam z niego na rzecz innego produktu, aby zbytnio nie przyzwyczaić włosów. Za jakiś czas na pewno do niego powrócę.

Cena: ok. 12 zł
Pojemność: 300 ml
Ilość zużytych opakowań:dwa
Ponowny zakup: Tak

A jaka jest wasza opinia na temat tego produktu i doświadczenia z nim związane?

1 komentarz:

  1. zaciekawił mnie twoj opis, nigdy nie uzywalam tego szamponu;p

    OdpowiedzUsuń