sobota, 7 grudnia 2013

Recenzja - Krem nawilżający z miodem i kozim mlekiem APIS

Nie od dziś wiadomo, że nawilżenie twarzy jest ważne szczególnie zimą, a dzięki doborowi dobrego kremu będziemy mogły cieszyć się świeżą i atrakcyjnie wyglądającą skórą. Swojego ideału poszukiwałam od dawna, większość kremów nie spełniała swoich podstawowych funkcji, a nawet wywoływała liczne relacje skórne. Słysząc wiele dobrego o dobroczynnym działaniu koziego mleka i miodu zdecydowałam się na nawilżający krem APIS do każdego rodzaju skóry, co stanowiło wielki plus, gdyż moja cera jest mieszana ma skłonności do przesuszania, a także przetłuszczania w strefie T. Po prawie miesiącu stosowania śmiało mogę stwierdzić, że jest to najlepszy krem do twarzy jakiego dotychczas używała. Dobrze nawilża, jednak nie oszukujmy się rezultaty widoczne są po dłuższym stosowaniu. Skóra jest miękka w dotyku, delikatna, a zarazem sprężysta. Krem widocznie poprawił i wyrównał koloryt mojej cery. Nie powodował żadnych wyprysków wręcz przeciwnie przyczynił się do zniknięcia drobnych niedoskonałości. Nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy, nie zatyka porów. Produkt ma lekką konsystencję, dobrze się rozprowadza i wchłania. Ma przyjemny zapach, który jak dla mnie nie pachnie miodem i kozim mlekiem ale migdałami i kokosem ale to subiektywne odczucie. Jest bardzo wydajny, cena jest bardzo przystępna, a wręcz niska do osiągniętych efektów. To bardzo dobry kosmetyk, z pewnością pozostanie ze mną na długo. 


Cena: 16 zł
Pojemność: 110 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Tak
Do kupienia na: Naturica.pl

6 komentarzy:

  1. kiedyś skorzystam ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :3 taka cena i dobra jakość, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się całkiem ciekawy :) Dzięki za recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już listę gotową listę. obowiązuje kolejność zgłoszeń.Ciebie zapisałam już pod nr 103 więc jeśli chcesz coś zmienić to dodaj komentarz do wcześniejszego wpisu. Twoja zmiana miejsca wymagałaby ode mnie zmiany listy i mega dużo pracy. więc proszę abyś wpisała się w poprzednim miejscu i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie spożywcze zapachy!zapraszam na KONKURS legginsy,zegarek do wygrania, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń