czwartek, 29 maja 2014

Recenzja - Podkład do twarzy Revlon, ColorStay, Makeup with SoftFlex for Combination

Dziś recenzja bardzo popularnego już podkładu do twarzy ColorStay, Makeup with SoftFlex for Combination marki Revlon. Ja zdecydowałam się na się wersję przeznaczoną do skóry normalnej o odcieniu buff.

OD PRODUCENTA
Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej. Nowa formuła zapewniająca 24 - godzinną trwałość. 

MOJA OPINIA

Opakowanie
Podkład znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Niestety nie zawiera on pompki przez co jego aplikacja jest bardzo utrudniona. Trzeba przyzwyczaić się do wylewania go na palce. Po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do tego "rytuału", ale nadam uważam to za bardzo nieporęczne. O wiele łatwiej byłoby gdyby znajdował się w zwykłej tubce.

Zapach
Delikatny, praktycznie nie wyczuwalny.

Konsystencja 
Kremowa, lekka, choć dość leista.

Kolor  
Spośród bardzo bogatej gamy kolorów zdecydowałam się na kolor buff (drugi najjaśniejszy w kolejności). Jest on dość jasny. Polecam go wszystkim osobą, które dotychczas sięgały zawsze po kolor ivory z innych firm. Revlon w wersji ivory nadaje się tylko do bardzo jasnych karnacji np. kobiet o urodzie zimy. Choć podkład całkiem dobrze dopasowuje się do twarzy (z czasem nieco ciemnieje) drugi raz kupię ten o kolorze sand beige.

Działanie
Podkład dobrze się nakłada, nie pozostawia smug, choć dość szybko zastyga. Nie rozchodzi się i nie roluje. Dość dobrze radzi sobie z kryciem zaczerwień i niedoskonałości, choć nie obędzie się bez wspomagania korektorem. Liczyłam tutaj na lepszy efekt. Świetnie matuje, jest bardzo trwały. Nie pozostawia efektu maski, jest delikatny i lekki. Cera nie świeci się, wygląda na świeżą. Niestety podkreśla suche skórki. Nie zauważyłam aby zatykał pory, jednak zawsze konieczny jest dokładny demakijaż co w przypadku tego podkładu nie jest to łatwe. Pomimo wszystkich zalet nie wzbudził on mojego zachwytu, to średni podkład, za dość wysoką cenę.


Cena: ok. 70 zł w drogeriach (28 zł na strefaurody.pl)
Pojemność: 30 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Nie wiem
A jaka jest wasza opinia na temat tego produktu i doświadczenia z nim związane?

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tego podkładu,ale myślę,że byłby zbyt ciężki,wolę rozświetlające,lekki podkłady. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupuję go w drogerii za 30 zł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie jego cena jest na poziomie 60-70 złotych niestety :(

      Usuń
  3. jeszcze nie miałam tego podkładu ale myślę, że przy najbliższej okazji go wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład jest genialny! Sama go używam od kilku miesięcy i nie śpieszno mi do zmiany :) również go polecam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mo on nie pasował, z ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, bardzo przeszkadzał by mi brak pompki

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam stycznosci

    pisalas na modnej polce ze obs za obs wiec obserwuje:))
    http://im-mer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń