środa, 2 listopada 2016

Box Only You "Dookoła włosów" pierwsze wrażenia

Jakiś czas temu razem z dziewięćdziesięcioma innymi blogerkami, dzięki portalowi Only You, otrzymałam możliwość przetestowania pudełka pełnego kosmetyków do włosów. Jego zawartość była do końca niespodzianką. Odkryłam ją dopiero po otworzeniu przesyłki. Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami na temat otrzymanych produktów. 

W pięknym kolorowym pudełku znalazłam sześć pełnowartościowych produktów znany i cenionych marek kosmetycznych. Każdy z nich jest inny i ma do spełnienia nieco inne zdanie. Tym bardziej cieszę się z szansy ich testowania. Tak wyglądało samo pudełeczko...


Jeszcze ciekawsza okazała się jego zawartość. Znalazłam w nim kosmetyki marki Ziaja, Marion i Floslek. Znam je i bardzo cenię za świetną jakość produktów. Pojawiły się także, dwie całkiem dla mnie nowe marki tzn. Cece of Sweden oraz L'biotica, których produktów jak do tej pory jeszcze nie miałam okazji przetestować na własnej skórze.


Pierwszą perełką w boxie kosmetycznym była odżywka Hello Nature marki Cece of Sweden. Zachwyciła mnie przede wszystkim składem. Zawiera w sobie ona do 93% składników pochodzenia naturalnego, a jej głównym składnikiem jest olej kokosowy. Głównym zadanie tej odżywki jest nawilżenie, regeneracja i odbudowa struktury włosa. Brzmi bardzo obiecująco. Z ogromnym entuzjazmem czekam na pierwsze jej testowanie. 

Drugim bardzo ciekawym produktem który znalazł się w pudełku jest serum multifunkcyjne do włosów ElestaBion R marki Floslek. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji używać tak specjalistycznego kosmetyku. Jego głównym zadaniem jest regeneracja, odbudowa, wzmocnienie oraz przywrócenie włosom zdrowego wyglądu, a także ochrona przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Bardzo ciekawa efektów stosowania tego serum. 

Trzecim produktem którego obecność w pudełku mnie zachwyciła jest suchy szampon Professional Therapy marki L'biotica. Jak do tej pory zawsze używałam suchych szamponów tylko jednej marki. Cieszę się, więc z możliwości przetestowania produktu całkiem nowej i nieznanej dla mnie marki. Będzie to na pewno ciekawe doświadczenie. Dodam tylko, że produkt ten jest polecany przez Mistrza Świata Fryzjerstwa OMC 2014 Pawła Matrackiego. 

Kolejnym wyjątkowym produktem który znalazł się w Box Only You jest Olejek w kremie do włosów 7 efektów marki Marion. Jak do tej pory nie miałam przyjemności używać olejku do włosów w tej formie. To dla mnie zupełna nowość. Produkt ten ma bardzo obiecujący skład, gdyż zawiera w sobie olej arganowy, kokosowy oraz inca inchi. Na pewno z przyjemnością będę odkrywać te obiecane 7 efektów jego stosowania. 

Ostatnimi dwoma produktami, które znalazły się w pudełku są szampon oraz maska marki Ziaja. Pochodzą one z linii Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym.  Kosmetyki te mają za zadanie przede wszystkim wzmocnić włosy, nawilżyć je oraz zwiększyć ich obojętność. Myślę, że kuracja ta w 100% trafia w obecne potrzeby moich włosów. 

Ogólnie Box Only You "Dookoła włosów" przypadł mi do gustu. Głownie ze względu na bogatą gamę zastosowań kosmetyków, ich bardzo dobry skład i obiecujące efekty ich stosowania. Ja zabieram się za testowanie. Wkrótce będziecie mieli okazję przeczytać pierwszą recenzję. Zapraszam serdecznie.

5 komentarzy:

  1. Jak przepięknie zapakowane! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam ;) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten box, :) to była dla mnie super niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapakowanie 1 klasa! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń