wtorek, 16 stycznia 2018

Recenzja - Woda perfumowana Never Hide for Her, OTTO KERN

Od Świąt minęło już trochę czasu, a ja jeszcze nie pochwaliłam się Wam prezentem pod choinkę, który otrzymałam od mojego narzeczonego. Wie, że uwielbiam perfumy, dlatego wracając do Polski kupił mi Wodę perfumowaną Never Hide for Her marki OTTO KERN. To było moje pierwsze spotkanie z tą marką. Dotychczas nawet o niej nie słyszałam, dlatego od razu postanowiłam zagłębić o niej wiedzę. Jak się okazało perfumy te sygnowane są nazwiskiem niemieckiego projektanta mody, który jest bardzo bardzo znany na całym świecie. 

OD PRODUCENTA
Never Hide For Her marki Otto Kern to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Są to nowe perfumy, Never Hide For Her został wydany w 2017 roku. Nutami głowy są sól, kalabryjska bergamotka i gruszka; nutami serca są piwonia, jaśmin i frezja; nutami bazy są piżmo, ambroksan i cedr.

MOJA OPINIA
 
Perfumy znajdują się w 30 ml flakoniku. Buteleczka ma prostokątny kształt. Z tyłu znajduje się szklany napis z nazwą perfum, z przodu zaś małymi czerwonymi literkami napisana jest ich marka. Zamykane jest za pomocą dużej, białej zakrętki, która sygnowana jest logiem marki. Ogólnie flakonik bardzo przypadł mi do gustu. Sprawia wrażenie prostego, choć w rzeczywistości to bardzo dopracowana koncepcja.

Zapach ten to kwiatowo - drzewno - piżmowa kompozycja, która urzekła mnie wielowymiarowymi aromatami. Z jednej strony wyczuwam w nich słodką piwonię, frezję i przede wszystkim jaśmin. Z drugiej gdzieś na pierwszy plan wyłaniają się intensywne aromaty drzewne i piżmowe. To zapach, który ewoluuje z każdą godziną staje się coraz inny, ale ciągle jest interesujący. Nie określiłabym go jako zbyt słodki, duszący, czy intensywny. Wręcz przeciwnie jest wyrazisty, ale ma w sobie dużo subtelności. Polecałabym go raczej na dzień w okresach wiosennych i letnich.

Jest bardzo trwały. Nie ulatnia nawet się po kilku godzinach. 

Dodam tylko, że perfumy są przeznaczone tylko na rynek niemiecki, aczkolwiek znalazłam je w około 2-3 polskich drogeriach internetowych.

 
Cena: 130 zł
Pojemność: 30 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Tak

2 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu. Zapowiada się ciekawie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń