środa, 6 marca 2013

Recenzja - Kostka peelingująca Dove "Gentle Exfoliating Cream Bar"

I na pewno każdy zastanawia się co można napisać o mydle. Zapewne niewiele, ale nie o tym. Kostka peelingująca Dove "Gentle Exfoliating Cream Bar" jest mi znana już od dłuższego czasu. Trafiłam na nią podczas poszukiwań delikatnego peelingu do twarzy, gdyż większość z dostępnych na rynku podrażnia moją cerę. Podobnie zresztą było z innymi mydłami lub środkami do mycia twarzy. Zawarte w kostce delikatne niebieskie mikrogranulki wspomagają naturalny proces złuszczania martwego naskórka, odsłaniając zdrową i gładką skórę. Używam jej codziennie i mogę śmiało stwierdzić, że nie przesusza skóry. Jednak co jakiś czas stosuje krem nawilżający, gdyż to bardzo istotne, aby cera była dobrze nawilżona. Mam cerę mieszaną i zauważyłam znaczną poprawę jej kondycji. Poza tym mydło ma ładny zapach, jest niezwykle wydajne, dobrze się pieni. Może trochę mało poręczne, ale to już standard przy kostkach. 

 
Cena: ok. 3-5 zł
Pojemność: 100 g
Ilość zużytych opakowań: cztery
Ponowny zakup: Zdecydowanie tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz