piątek, 8 listopada 2013

Czapki krasnal

Klasyczna czarna męska czapka zwana potocznie krasnal lub beanie zawładnęła damskimi szafami, a wystarczyło tylko drobne unowocześnienie i tak zajmuje ona jedno z czołowych miejsc w "Must have" tego sezonu. Do kupienia jest praktycznie wszędzie w wielu kolorach, z napisami czasami bardzo kontrowersyjnymi, czasami wręcz przeciwnie takimi z humorem, dla odważnych pewnych siebie i mających dystans do mody. Pasuje praktycznie do wszystkiego, w zimę świetnie chroni przed mrozem, gdy robi się cieplej staje się modnym dodatkiem. Beanie jest nieodłączną częścią streetwearu, przez co okrzyknięta została mianem czapki blogerek, trendsetterek, stylistek. 

 Mi osobiście czapka ta od razu przypadła do gustu jednak długo szukałam takiej pasującej do mojego stylu, a przede wszystkim twarzy. I wreszcie nadszedł ten moment kiedy już ją mam, choć długo wahałam się w przymierzalni czy jest ona dla mnie, ale jako szanująca się blogerka nie mogłam jej nie posiadać hehe :) Zdecydowałam się na prostą czarną wersję zdobioną ćwiekami. Myślę, że następnym razem pokuszę się o jakąś z kontrowersyjnym napisem. 

Czapka - Sinsay

Macie już czapkę beanie? Planujecie kupić? Miło widziane linki z waszymi stylizacjami z tą oto czapką, chętnie przejrzę i po komentuję :)

15 komentarzy:

  1. mi też się podobają :)

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z napisem swag:)
    zapraszam do mnie na małe rozdanie :)
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak ! te czapki są hitem, co można zauważyć po ilości dziewczyn, które je na co dzień noszą ;> a i u mnie dziś pojawił się post z beanie:)

    serdecznie zapraszam : http://fashion-iseverywhere.blogspot.com/ odwdzięczę się za każdy komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka czapka to nie dla mnie, w ogóle nie noszę czapek

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wybrałabym taką, bo napisu nie umiałabym wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię je, mam już jedną ale planuję zakup kolejnych :)

    U nas konkurs w którym wygrywa każdy, zapraszamy do wzięcia udziału :*
    http://superfakekids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubię nosić czapek ^^ ale te sa świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam! :) Ze swoim nickiem :) Tylko jakoś nie bardzo wiem jak ją nosić, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy to są akurat takie czapki krasnale, ale ja takich jeszcze nie mam u siebie. Tym bardziej, że ja zamawiam nakrycia głowy przede wszystkim w hatfactory i już teraz oczekuję również na kolejną przesyłkę. Moim zdaniem jest to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń