niedziela, 15 grudnia 2013

Recenzja - Maska kolagenowa nawilżająca, Marion

Dziś recenzja bardzo ciekawego produktu mianowicie maski kolagenowej nawilżającej z kwasem hialuronowym firmy Marion. To pierwszy raz kiedy miałam do czynienia z tego typu produktem, byłam więc bardzo ciekawa jego właściwości i działania. Maska zapakowana jest w tekturowe pudełko, po jego otwarciu znajdujemy w nim foliową sakiewkę, w której zanurzona jest w płynie maska hydrożelowa. Stosowanie produktu wydało się dziecinnie proste wystarczyło delikatnie wyjąć maskę z opakowania i rozwinąć nad zlewem, żeby usunąć nadmiar serum, w którym była zatopiona. Rozwinięcie jej okazało się troszkę problematyczne obawiałam się jej uszkodzenia. Jednak do niczego takiego nie doszło. Sama maska ma kształt idealnie dopasowany do twarzy z wycięciami na oczy, nos i usta. Jej nałożenie nie sprawiło mi większego problemu, jednak czynność ta wymaga precyzji. Zgodnie z zaleceniami producenta maska powinna całkowicie przylegać do powierzchni twarzy. Jednak w miejscu pomiędzy nosem a policzkami było to nie możliwe. Jej zapach okazał się sztuczny, typowo kostyczny, ale nie drażniący. Po 20 minutach bez najmniejszego problemu ściągnęłam maskę, a nadmiar serum który pozostał na twarzy wklepałam i pozostawiłam do wchłonięcia. Na opakowaniu pisze, że płat nałożony na skórę podnosi jej temperaturę, ja odczuwałam wręcz zimno. Maska nie powoduje reakcji alergicznych, ani zaczerwień. Skóra jest gładka, ujędrniona i sprężysta, także nawilżona. Widocznie złagodziła zaczerwienienia i podrażnienia. Ogólnie poprawiła ona wygląd i kondycję mojej twarzy. Myślę, że obiecane efekty można by w pełni dostrzec przy regularnym stosowaniu, także na pewno do niej powrócę. 


Cena: ok 6 zł
Ilość zużytych sztuka: jedna
Ponowny zakup: Tak

2 komentarze:

  1. Chętnie przetestuję ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej nigdy nie miałam, ale polecam kolagenowe maski od BeautyFace.

    OdpowiedzUsuń