sobota, 16 sierpnia 2014

Recenzja - Tusz do rzęs Twist Up The Volume, Bourjois

OD PRODUCENTA

Wraz z pojawieniem się na rynku maskary Twist Up The Volume Bourjois wprowadza szczoteczkę, której jeszcze nie było. Innowacyjny mechanizm pozwala malować w dwóch pozycjach, dzięki którym osiągniesz dwa cele – wydłużenie i pogrubienie.
Twist 1 – wydłużenie rzęsa po rzęsie: szczoteczka równomiernie rozprowadza produkt po wszystkich rzęsach na całej ich długości. Sieć separujących włókien zapewnia idealne rozdzielenie.
Twist 2 – ekstremalna objętość: Przekręć końcówkę twist a szczoteczka skróci się i zagęści, dzięki czemu uda Ci się zbudować super objętość bez grudek.
Intensywnie czarna formuła maskary gwarantuje maksymalne wydłużenie i pogrubienie. Gładka konsystencja pozwala na wielokrotne nakładanie tuszu.

Moja opinia
Tusz znajduje się w bardzo ładnym, czarnym estetycznym opakowaniu. Innowacyjna szczoteczka w pierwszej wersji jest krótka i ma gęste włosie natomiast w pozycji numer dwa wydłuża się, a ułożenie włosia zmienia się na rzadsze. Ogólnie szczoteczka wydała mi się twarda i mało poręczna. Tusz ma wodnistą konsystencję przez co strasznie się rozmazuje, pozostawiając ślady na powiece. Skleja rzęsy. Tusz ani nie wydłuża ich ani nie pogrubia, ani tym bardziej nie podkręca. Jedyne co robi to nadaje im kolor, który utrzymuje się przez cały dzień. To najsłabsza mascara jaką do tej pory miałam okazję używać. Nie warta swojej ceny. 


Cena: 45 zł
Pojemność: 8 ml
Ilość zużytych opakowań: Jedno
Ponowny zakup: Zdecydowanie nie

 A jaka jest wasza opinia na temat tego produktu i doświadczenia z nim związane?

12 komentarzy:

  1. Za tyle kasy to normalnie wstyd, że taka słaba. Ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO no to super, że napisałaś bo ja chciała go kupić i nawet zażyczyłam sobie w prezencie,ale akurat nie było. Całe szczęście! Jak mnie to wkurza jak te reklamy tak perfidnie kłamią. Dzięki raz jeszcze

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że pomogłam. Naprawdę pieniądze wyrzucone w błoto, a po tej firmie spodziewałam się czegoś lepszego.

      Usuń
  3. Świetny :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Konsystencja, sklejanie, rozmazywanie. Jestem na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak reklamowli:D szkoda, że się nie sprawdza:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cene ma z kosmosu a roli nie spełnia prawie wcale :p

    OdpowiedzUsuń
  7. boże nie nawidze kosmetyków które kosztują a efektów brak

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję z turkusowymi wykończeniami opakowania i jest na prawdę świetna. Poleciłam ten tusz kilku koleżankom i są bardzo zadowolone, a ja na pewno kupie ten kosmetyk ponownie. Być może to kwestia różnicy wersji (u mnie najpierw jest długa, a dopiero potem krótka szczoteczka) i stąd bierze się różnica w opinii :) w każdym razie wersję z turkusowym wykończeniem mogę szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie jestem mocno zniechęcona produktami tej marki, ale kto wie może jeszcze sięgnę kiedyś bo ich tusz :)

      Usuń