czwartek, 5 listopada 2015

Haul zakupowy

Dziś postanowiłam pokazać wam kilka moich nowości zakupowych z około ostatnich 3 miesięcy. Są wśród nich akcesoria, ubrania, bielizna, biżuteria i urocze gadżety.

Kapelusz - Stradivarius
Dostępny tutaj (KLIK)

Szalik w jodełkę - Stradivarius
Dostępny tutaj (KLIK)

Torebka typu college - Bershka
Dostępna tutaj (KLIK)

Kapcie

Biustonosz - Dama Kier
Dostępny tutaj (KLIK)

Biustonosz - Agio Milano
Dostepny tutaj (KLIK)

Bluzka - Reserved
 
Spodenki - Szachownica



Filiżanki na kawę 
 

Podgrzewacze - Biedronka
 Torba O bag
 

Majtki bezszwowe - Centro
 Strój kąpielowy - House
 
Naszyjnik - Sinsay

 Naszyjnik - H&M
 
Rękawiczki

Termofor - Bedronka

Świeczka zapachowa - Rossmann

9 komentarzy:

  1. Drugi naszyjnik i rękawiczki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka z bershki i moja obsesja - sowa *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. udane zakupki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy, z torby Obag będziesz bardzo zadowolona, jestem ich fanką ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że byłaś na bardzo udanych zakupach. Bardzo podoba mi się ta biżuteria co kupiłaś i zestaw filiżanek też jest śliczny. Ja też czasami tak mam, że wpadam w szał zakupowy a teraz za niedługo będą święta więc znowu wpadnę w swój zakupowy szał. Jedno jest pewne, że w tym szale zakupowym na pewno odwiedzę mój ulubiony sklep z biżuterią. Zawsze maja tam coś wyjątkowego, zwłaszcza że cała ich biżuteria jest hand made z wykorzystaniem różnych technik, kamieni naturalnych oraz orgonitów. Jakbyś chciała zobaczyć ich biżuterię to zapraszam cię na ich stronę http://www.magicstones.co Pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pare ciekawych rzeczy :-) no i kapelusz chyba najlepszy, najbardziej przykul moją uwage. pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń