piątek, 29 września 2017

Jej Wenus Jego Mars Ich Nivea

Mówi się, że kobiety są z Wenus a mężczyźni z Marsa. Czy tak dwa odmienne światy mogą pogodzić się we wspólnej pielęgnacji. Myślę, że tak i że na rynku jest jedna marka, która dzięki swojej uniwersalności jest w stanie sprostać wymaganiom dwóch tak różnym od siebie ciałom. Mowa tutaj o marce Nivea, która już od lat dba o delikatną skórę kobiet, jak i o wymagającą skórę mężczyzn. Myślę, ze nie tylko ja dzielę kosmetyki ze swoim mężczyzną. O to kilka propozycji produktów których możecie używać wspólnie.


Odżywcze mleczko do ciała
Ma działanie nawilżające. Idealnie więc sprawdzi się zarówno do delikatnej skóry kobiecej jak i mniej wrażliwej skóry męskiej. Ma neutralny zapach, który pasuje do obojga płci. Ja smaruje nim całe ciało, mój mężczyzna używa go do przesuszonych partii takich jak kolana czy łokcie.


Żel do golenia
Chroni przed podrażnieniami, zmiękcza włosy i ułatwia ich usunięcie. Spokojnie mogą korzystać z tego produktu nie tylko mężczyźni, ale i kobiety. Jest bezpieczny dla każdego typu skóry.


Balsam po goleniu
Produkt ten zadba o skórę po goleniu nie tylko mężczyzn, ale i kobiet. Często podbieram go mojemu mężczyźnie, aby zniwelować pieczenie czy podrażnienia wywołanie depilacją.


Szampon
Przyznam Wam szczerze, że mój facet bardzo często sięga po moje szampony do włosów. Na szczęście mamy podobny rodzaj włosów, dlatego może sobie na to pozwolić. Zawsze więc kupuję szampon z myślą zarówno o mnie jak i o nim. Te z Nivea sprawdzają się rewelacyjnie. Ostatnio naszym ulubieńcem został mleczny szampon z linii Hairmilk.

 

Krem do twarzy
Ze względu na to, że jesteśmy w zbliżonym do siebie wieku oraz podobnie jak w przypadku włosów mamy taki sam rodzaj cery, możemy sobie pozwolić na używanie jednego kremu do twarzy. Lekki krem przeciwzmarszczkowy Care już na stałe zagościł w naszej łazience.


Krem do rąk
Dłonie i ich pielęgnacja to temat często traktowany po macoszemu przez mężczyzn. Warto zainwestować w jeden dobry krem do rąk i podsuwać go swojemu mężczyźnie, żeby podobnie jak Ty dbał o stan swoich dłoni. Są one przecież wizytówka każdego człowieka. Krem do rąk Intensivecare świetnie spisuje się przy delikatnych kobiecych dłoniach jak i męskich, na których skóra jest dużo grubsza.


Balsam do opalania
Tegoroczne wakacje pokazały mi, że faceci bardzo często zapominają o ochronie przeciwsłonecznej. Jadąc na urlop trzeba pamiętać, aby produkt z filtrem UV był na tyle duży, aby można podzielić się nim ze swoją drugą połówką. Nawilżający balsam Protect&Moisture tak bardzo spodobał się mojemu mężczyźnie, że smarował się nim częściej niż ja.


W swoim asortymencie marka Nivea ma jeszcze dużo więcej produktów, które nadają się zarówno dla mężczyzn jak i  kobiet. Żele pod prysznic, balsamy do ust czy produkty do mycia twarzy to kolejne kosmetyki, którymi można się dzielić z płcią przeciwną. Czasem warto zainwestować w jeden lepszy produkt dla dwóch osób niż kupować dwa gorszej jakości. Może czas na rewolucję w waszych kosmetyczkach?

1 komentarz:

  1. Nivea to już klasyk, choc zawsze najabrdziej bedzie mi sie kojarzyc z ich tradycyjnym kremikiem... To po nowe produkty tez chetnie siegam :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń