sobota, 20 stycznia 2018

Recenzja - Olejek w kremie do rąk Kwiat wiśni i olejek jojoba, Nivea

Dziś chciałabym zaprosić Was do przeczytania recenzji z kolejnego testowania nowości marki Nivea. Tym razem dzięki uprzejmości Klubu Przyjaciółek Nivea miałam okazję poznać Olejek w kremie do rąk Kwiat wiśni i olejek jojoba. 

OD PRODUCENTA
Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Wypróbuj Olejek w Kremie do rąk NIVEA® Kwiat Wiśni* i Olejek Jojoba:
• Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości
• Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni
• Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku

MOJA OPINIA

Opakowanie
Krem znajduje się w 75 ml, plastikowej tubce zamykanej na klik. Jest ona bardzo miękka więc z łatwością można wycisnąć oczekiwaną ilość produktu. Podoba mi się jej wielkość, idealnie pasuje do nawet niedużych torebek czy kosmetyczek.

Konsystencja

Krem jest koloru białego. Ma lekką konsystencję. Nie jest ani zbyt gęsty, ani za leisty. Nie spływa z dłoni. Jego nazwa odzwierciedla więc to co zastajemy w środku opakowania.  

Zapach
Krem ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Jest wiśniowy, ale przełamuje go woń olejku jojoba. To mocny punkt tego produktu.

Działanie
Olejek w kremie do rąk od Nivea zachwycił mnie swoim działaniem i skutecznością. Przede wszystkim produkt wchłania się w skórę w ekspresowym tempie pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku. Po jego użyciu dłonie nie lepią się, nie odczułam także na nich nieprzyjemnego, tłustego filmu. Po kilku dniach stosowania zauważyłam, że są bardziej nawilżone i zregenerowane. Skóra wyglądała na odżywioną, była zmiękczona i elastyczna.
Poza tym jego działanie jest długofalowe, nie zanika po kilku godzinach. Poprawia kondycję skóry na dłuższy czas. Krem jest dość wydajny. Nadaje się do pielęgnacji nie tylko rąk ale i stóp. Na pewno produkt ten zostanie ze mną już na stałe. 


Cena: 16 zł
Pojemność: 75 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Zdecydowanie tak
 

2 komentarze:

  1. super, że jesteś zadowolona z tego kremu, dawno nie miałam kosmetyków nivea więc może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  2. UWielbiam Nivee. Chyba nigdy mnie nie zawiodla :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń