czwartek, 22 lutego 2018

Recenzja - 2-dniowa objętość. Utrwalająca pianka do włosów, Wellaflex

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o drugim z kosmetyków do stylizacji włosów z Wellaflex 2nd Day Volume, który otrzymała do przetestowania od portalu wizaż.pl

OD PRODUCENTA

 2-dniowa objętość. Bardzo mocno utrwalająca pianka do włosów z technologią Flexactive. Zapewnia elastyczne utrwalenie i dodaje fryzurze pełną życia objętość utrzymującą się do 2 dni.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Pianka znajduje się w 200 ml opakowaniu, które jest wygodne i poręczne w użyciu. Atomizer pozwala na wyciśniecie pożądanej ilości produktu.

Działanie

Pianka dobrze się nakłada na włosy.
Używałam jej zarówno podczas układania włosów przy użyciu suszarki jak i bez niej. Przy moich bardzo długich, prostych włosach efekt stylizacji odległy był od oczekiwanego. Może gdyby moje włosy były wycieniowane pianka lepiej utrwaliłaby fryzurę np. skręt loków, a efekt utrzymywałby się dłużej. Produkt delikatnie zwiększył objętość włosów. Nie skleił ich, ani nie wysuszył.

Pojemność: 200 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Raczej nie

Cena: 14 zł

4 komentarze:

  1. nie miałam tego produktu, ciekawe czy u mnie dałby radę

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tak to jest przy długich włosach. Moja kobieta wciąż narzeka, że żaden produkt nie potrafi przytrzymać włosów w pożądanym kształcie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pianki nie uzywam, mocno niszczy mi wlosy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam lakier z tej linii :) pianki nie używałam
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń