czwartek, 15 marca 2018

Recenzja - Nawilżający szampon, ekstrakt z głębin mórz, brunatna alga, Beology, Schwarzkopf

Dziś zapraszam na recenzję pierwszego produktu do włosów z linii Beology od Schwarzkopf. Czy wysoka cena idzie w parze z wysoką jakością przekonajcie się sami. 

OD PRODUCENTA
Nawilżający szampon bez siarczanów* z ekstraktem z głębin mórz i brunatną algą łagodnie oczyszcza włosy. Polecany do włosów suchych. Pozostawia je nawilżone, miękkie i lśniące jak jedwab.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Szampon znajduje się w 400 ml nieprzezroczytej butelce. Opakowanie nie posiada zakrętki, ani zatyczki, zamykane jest na tzw. "klik". Butelka jest wygodna i poręczna w użyciu. Produkty z tej linii stylizowane są na luksusowe, ale nie odczułam tego po wyglądzie ich opakowań. Jak dla mnie są one bardzo przeciętne.

Zapach
Zapach produktu przypadł mi do gustu jest miły i przyjemny. Choć niezbyt intensywny. Pomimo tego utrzymuje się na włosach bardzo długo.

Konsystencja
Szampon ma bardzo gęstą, perłową konsystencję przez co nie jest zbyt wydajny. Średnio się pieni i łatwo spłukuje.

Działanie

Szampon delikatnie myje i oczyszcza skórę głowy. Nie podrażnia jej. Delikatnie nawilża włosy i sprawia że są miękkie i gładkie w dotyku. Nie obciąża ich, ani nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się. Poza tym po jego użyciu włosy nie są poplątane. Można łatwo je rozczesać. Wyglądają na zdrowsze, są lśniące i uniesione u nasady. Czy kupiłaby ten szampon za tak wygórowaną cenę? Na pewno nie, gdyż na rynku jest wiele produktów o tych samych właściwościach za przysłowiowe 10 zł. Aczkolwiek myślę, że warto szukać go na promocjach.



Cena:  38 zł
Pojemność: 400 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Raczej nie

4 komentarze:

  1. z serii beology najbardziej interesujące są odżywki i maski :D szampon zdecydowanie za drogi xD a ma być jedynie do mycia włosów xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupuję drogie szampony bo mam wymagający, kapryśny skalp, który wiele kosmetyków podrażnia i wysusza. staram się omijać sls.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam typowo drogeryjnych szamponów, więc raczej się nie skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też raczej skupiam się na innych produktach, te w drogeriach zazwyczaj mają samie niefajne rzeczy w składzie :(

    OdpowiedzUsuń