środa, 1 sierpnia 2018

Recenzja - Olejek w Balsamie Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado, NIVEA

Lato trwa w najlepsze a ja witam Was dziś recenzją bardzo wakacyjnego produktu marki NIVEA. Olejek w balsamie Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado rozpieścił mnie swoim egzotycznym zapachem i uwiódł wysoką skutecznością. 

OD PRODUCENTA
Olejek w Balsamie NIVEA Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado zapewnia Twojej skórze pielęgnację, o jakiej marzyłaś. Ten rozpieszczający zmysły, szybko wchłaniający się balsam zawiera drogocenny olejek awokado, a jego formuła pozostawi Twoją skórę głęboko nawilżoną przez wiele godzin. Lekka konsystencja balsamu nie pozostawia kłopotliwej, lepkiej warstwy i sprawia, że Twoja sucha skóra zyskuje naturalny, gładki, promienny wygląd. Energetyzujący, świeży zapach kwiatu pomarańczy obudzi Twoje zmysły. Stosuj do codziennej pielęgnacji i ciesz się gładką, nawilżoną skórą.
  • Zawiera cenny olejek awokado
  • Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie
  • Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy
  • Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i normalnej
  • Zapewnia skórze gładki i promienny wygląd
MOJA OPINIA
Opakowanie

Balsam znajduje się w 200 ml butelce zamykanej na klik. Opakowanie jest wygodne i poręczne. Ma ładną szatę graficzną. Etykieta zawiera wszelkie niezbędne informacje. Wszystko jest jak najbardziej na plus. 

Konsystencja
Balsam ma lekką, dość płynną konsystencje. Świetnie rozprowadza się na skórze. Bardzo szybko wchłania. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Po jego użyciu moja skóra była przyjemnie otulona. 

Zapach
Uwielbiam zapach pomarańczy, nie tylko zimą podczas świat. Polubiłam go jeszcze bardziej po użyciu Olejku w balsamie od Nivea. Jest fenomenalny, orzeźwiający, uzależniający, po prostu apetyczny. Jego zapach utrzymuje się na skórze jeszcze przez jakiś czas po użyciu. 

Działanie
Balsam przeznaczony jest do skóry normalnej i suchej. Jestem posiadaczką tej drugiej. Ważna jest dla mnie więc wysoka skuteczność produktów do pielęgnacji ciała. Skóra po regularnym stosowaniu olejku stała się miła i gładka w dotyku. Wygląda na bardziej nawilżoną i promienną. Jest wypielęgnowana. Efekt ten jest trwały. Samo stosowanie produktu to istna przyjemność. Prawdziwy rytuał piękna dla wszystkich zmysłów. Jeżeli martwicie się o wydajność tego produktu, uprzedzam że starcza na bardzo długo. Ponieważ już niewielka jego ilość wystarcza na wysmarowanie całego ciała. 


Pojemność: 200 ml
Ilość zużytych opakowań:
W trakcie pierwszego
Ponowny zakup:
Tak

3 komentarze:

  1. KOCHAM ŻEL POD PRYSZNIC Z NIVEA Z KWIATEM POMARAŃCZY WIĘC TEN BALSAM NA PEWNO CO NAJMNIEJ BYM POLUBIŁA

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam Bielendę. Myślę, że następnym razem trafi do koszyka ;).

    OdpowiedzUsuń