środa, 20 marca 2019

Recenzja - Koloryzujący balsam do ust w kredce Poppy Red, Nivea

Cześć dziewczyny dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję koloryzującego balsamu do ust w kredce Poppy Red od Nivea. Dokładnie nie pomyliłam się balsam + szminka + kredka w jednym to jest możliwe. 

OD PRODUCENTA
Koloryzujący balsam do ust w kredce to wyjątkowe połączenie balsamu do ust NIVEA i szminki. Koloryzujący balsam w kredce nadaje ustom intensywnie czerwony kolor, jednocześnie zapewniając długotrwałe nawilżenie. Zawiera naturalne olejki. Bez olejów mineralnych.
  • Wyjątkowe połączenie balsamu do ust NIVEA i szminki.
  • Zapewnia ustom długotrwałe nawilżenie.
  • Nadaje ustom intensywny, czerwony kolor
  • Zawiera naturalne olejki
  • Bez olejów mineralnych.
MOJA OPINIA
Pierwszą rzeczą,  która zachwyciła mnie w tym produkcie jeszcze przed testowaniem było opakowanie. Balsam wygląda jak gruba, pastelowa kredka z czasów szkolnych. Mało tego kredka jest wysuwana, co w efekcie daje całkiem dużą pojemność/ilość produktu. Kosmetyk pięknie, słodko pachnie. Zapach kojarzy mi się trochę z maliną, trochę z wanilią. Jest po prostu cudny. Balsam dostępny jest w trzech wyrazistych kolorach, ja testowałam kolor Poppy Red w odcieniu soczystej, jasnej czerwieni. W zależności od aplikacji możemy uzyskać usta lekko muśnięte kolorem lub bardziej wyraziste. Oprócz właściwościami koloryzującymi produkt wyróżnia się tymi pielęgnującymi. Świetnie bowiem nawilża usta, nadając im miękkości i gładkości. Jak na balsam utrzymuje się na ustach naprawdę długo. Jestem absolutnie na tak. Z chęcią wypróbuję pozostałe wersje kolorystyczne. 



3 komentarze: