środa, 24 kwietnia 2019

Recenzja - Pielęgnujący balsam do ust Grejpfrut i Marakuja, NIVEA

Dziś recenzja zupełnej nowości marki Nivea, którą otrzymałam dzięki uczestnictwu w Klubie Przyjaciółek marki. Jeżeli lubicie słodkie niespodzianki to Pielęgnujący balsam do ust Grejpfrut i Marakuja Pop-Ball jest dla Was stworzony. Przekonacie się zresztą sami.

OD PRODUCENTA

NIVEA® POP-BALL Pielęgnujący balsam do ust Grejpfrut i Marakuja. Jego wyjątkowa formuła z olejkiem jojoba i olejkiem rycynowym, o przyjemnej i jedwabistej konsystencji, natychmiast wtapia się w Twoje usta, zapewniając im 24-godzinne nawilżenie. Dla miękkich i zauważalnie gładkich ust o niezwykłym zapachu grejpfruta i marakui.


MOJA OPINIA

Opakowanie
Balsam znajduje się uroczym, biało-pomarańczowym opakowaniu w formie jajeczka. Jest ono poręczne i wygodne w użytkowaniu. Przy okazji stanowi też słodki gadżet. Chyba każda kobieta lubi, kiedy kosmetyk jest nie tylko skuteczny i funkcjonalny, ale i miły dla oka.

Zapach
Egzotyczny, słodki, uzależniający to tylko kilka przymiotników jakie przychodzą mi na myśl, gdy czuję jego zapach na swoich ustach. Jest po prostu "do zjedzenia".


Działanie

Balsam świetnie nawilżył moje usta. Stały się gładkie i miękkie. Efekt ten utrzymuje się przez wiele godzin. Moje usta odzyskały świeży i zdrowy wygląd. Balsam nie klei się i nie pozostawia białego nalotu na ustach. Jest bardzo wydajny. To naprawdę produkt, któremu można powierzyć pielęgnację swoich ust w czasie wiosny i latem. Dodatkowy plus za formułę zawierającą olejek jojoba i olejek rycynowy. 

2 komentarze: