środa, 30 października 2019

Recenzja - Antyperspirant DeoMilk Beauty Elixir Mild, Nivea

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o mojej ocenie Antyperspirantu DeoMilk Beauty Elixir Mild od Nivea. Miałam okazję przetestować zarówno wersję w sprayu jak i rolce. Którą polubiłam bardziej? Przeczytajcie sami. 

OD PRODUCENTA
NIVEA DEOMILK BEAUTY ELIXIR MILD zawiera cenną esencję z mleka bogatą w wapń i witaminy. Działa jak pielęgnujący eliksir: upiększa, chroni i odbudowuje skórę nawet po depilacji. Niezawodna 48h ochrona antyperspirantu.
*Nie zawiera alkoholu etylowego.
Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie, nawet na skórze wrażliwej.

  • Wyjątkowa formuła z esencją mleczną bogatą w wapń i witaminy pielęgnuje skórę
  • Działa jak pielęgnujący eliksir: upiększa, chroni i odbudowuje skórę nawet po depilacji
  • Zapewnia 48h skutecznej ochrony przed poceniem
  • Przyjazna dla skóry formuła 0% alkoholu nie podrażania skóry
  • Zapach inspirowany światem perfum
MOJA OPINIA
Opakowanie
Antyperspirant dostępny jest w dwóch wariantach: sprayu i rolce. Antyperspirant w sprayu znajduje się w 150 ml buteleczce. Opakowanie jest świetnie zabezpieczone tzw. blokadą. Jednym przesunięciem zakrętki możemy zamknąć bądź otworzyć "oczko" przez które uwalniany jest produkt. Takie patent świetnie sprawdza się w podróży. To także dobra ochrona przed dziećmi. Drugi wariant roll on to szklana, przezroczysta, 40 ml buteleczka z kulką. Świetna do torebki lub kosmetyczki, zajmuje mało miejsca. Gdybym miała wybrać wersję opakowania, które sprawdza się u mnie lepiej to byłaby to wersja antyperspirantu w sprayu. Zdecydowanie bardziej lubię ten sposób dozowania produktu. 

Konsystencja
Antyperspirant w sprayu nie jest leisty, nie spływa z pachy, szybko się wchłania. Ten w kulce ma natomiast kremową konsystencję. Wchłania się troszkę wolniej. 

Zapach 
Zapach produktu jest fenomenalny. Świeży, określiłabym go jako mydlano-mleczy. Sam, w sobie mógłby być on zapachem perfum, a nie antyperspirantu. W skład bowiem jego nut zapachowych wchodzi biała róża, piżmo i kwiat gruszki. Jest wielowymiarowy. Bardzo przyjemny. Długo utrzymuje się na ciele. Nie drażni.

Stosowanie

Antyperspirant rozpyla się z odległości około 15 cm wyłącznie na skórę pod pachami. Nie należy go stosować w przypadku jej podrażnień lub uszkodzeń.

Działanie 
Antyperspirantu używałam już wielokrotnie, w bardzo różnych stresujących sytuacjach. Za każdym razem świetnie się spisywał. Bardzo dobrze chronił. Jego działanie określiłabym na długotrwałe. Antyperspirant nie podrażnił mojej skóry, nawet po depilacji. Wręcz przeciwnie sprawiał, że była gładka i miękka w dotyku. Brak w składzie alkoholu etylowego okazał się zbawienny dla mojej bardzo wrażliwej skóry w okolicy pach. Produkt nie pozostawia śladów na ubraniach. Spełnił więc w stu procentach moje oczekiwania. 





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz