sobota, 1 sierpnia 2020

Recenzja - Odświeżający tonik do twarzy Naturally Good, NIVEA

W mojej codziennej pielęgnacji już od bardzo dawna nie znalazł się żaden tonik do twarzy. Tym bardziej ochoczo podeszłam do testów Odświeżającego toniku z linii Naturally Good od Nivea. Moją opinię na temat tego produktu zamieszczam poniżej. Zapraszam do zapoznania się.

OD PRODUCENTA
Naturally Good Odświeżający Tonik z Organiczną Zieloną Herbatą zawiera 98% składników pochodzenia naturalnego* oraz 2% dodatkowych składników, zapewniających trwałość i bezpieczeństwo formuły. Tonik usuwa pozostałości po makijażu i wszelkie zanieczyszczenia. Zapewnia uczucie czystej, świeżej oraz jędrnej skóry. Produkt pozostaje w harmonii z naturalnym pH Twojej skóry. Zawarta w produkcie BIO zielona herbata ma właściwości antyoksydacyjne, uwalnia skórę z toksyn, łagodzi, przywracając skórze naturalną równowagę.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Tonik znajduje się w 200 ml buteleczce zamykanej na tradycyjny klik. Jest ona przezroczysta, z łatwością możemy więc obserwować stan zużycia produktu. Szata graficzna jest minimalistyczna, przyjemna dla oka.

Zapach
Tonik ma bardzo przyjemny herbaciany zapach. Wyczułam w nim jeszcze jakieś ziołowe nuty. Jak dla mnie bomba. Mogłabym go wąchać w nieskończoność.

Działanie
Tonik nakładałam na oczyszczoną wcześniej skórę twarzy, szyi i dekoltu, choć produkt sam w sobie dobrze usuwa pozostałości makijażu i inne zanieczyszczenia. Skóra po jego użyciu jest świeża, gładka i miła w dotyku. Nie jest podrażniona, ściągnięta ani przesuszona. To bardzo dobry produkt, który sprawdza się w takie upalne dni jak teraz. Czasami bowiem używam go w ciągu dnia, aby przywrócić mojej skórze naturalne pH. Wygląda wtedy na zdrowszą i bardziej rozświetloną. Produkt nie pozostawia na skórze lepkiego filmu. Plus za wydajność i przystępną cenę.


2 komentarze: