czwartek, 10 września 2020

Recenzja - Regenerujący krem na noc z organicznym olejkiem arganowym Naturally Good, Nivea

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję Regenerującego kremu na noc z organicznym olejkiem arganowym z linii Naturally Good od Nivea. Jego wersję na dzień opisałam w poprzednim poście.

OD PRODUCENTA
Naturally Good Regenerujący Krem na noc z Organicznym Olejkiem Arganowym zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego* oraz 1% dodatkowych składników, zapewniających trwałość i bezpieczeństwo formuły. Zawarty w produkcie Olejek Arganowy stanowi wyciąg z pestek drzewa arganowego.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Krem znajduje się w 50 ml plastikowym, zakręcanym słoiczku. Opakowanie jest wygodne i poręczne. Ma ładną szatę graficzną, miłą dla oka. Od wersji na dzień różni się tylko kolorem słoiczka, który jest granatowy. Ogromny plus za to, że opakowanie nadaje się do recyklingu.

Zapach
Krem ma intensywny, choć przyjemny zapach. Wyczułam w nim woń różnych dobrze mi znanych już olejków.

Konsystencja
Krem ma bogatą konsystencję. Łatwo się nakłada i w średnim tempie wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Skóra po jego użyciu nie błyszczy się.

Działanie
Krem przeznaczony jest do wszystkich typów cery. Stosowałam go regularnie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Po użyciu stała się ona jędrniejsza i miła w dotyku. Bardziej odżywiona, zregenerowana, a przede wszystkim wypoczęta. Po prostu rano wyglądałam świeżo i zdrowo. Byłam pełna blasku. Krem nie podrażnił mojej wrażliwej cery, nie zatykał porów, nie uczulał. Jest przy tym bardzo wydajny.

 


 

1 komentarz:

  1. Nie jestem fanką pielęgnacji do twarzy z Nivea :) Ale lubię ich balsamy do ciała; )

    OdpowiedzUsuń