wtorek, 16 lutego 2021

Recenzja - Nawilżający żel-krem do twarzy Rose Touch, Nivea

 Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję Nawilżającego żel-kremu do twarzy Rose Touch z organiczną wodą różaną marki Nivea, które testuję już od dłuższego czasu. Jak wiecie, aby opowiedzieć Wam o kremie zawsze potrzebuje trochę więcej czasu na jego poznanie. Moja skóra bowiem często po pierwszym tygodniu stosowania nowego produktu wariuje, aby potem poddać się i pokochać go wielką miłością.

OD PRODUCENTA
Poznaj wyjątkową formułę NIVEA Rose Touch z bogatą w witaminy organiczną wodą różaną i kwasem hialuronowym! Nawilżający żel-krem do twarzy z tej linii szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze uczucia lepkości. Wyjątkowa formuła łącząca organiczną wodę różaną i kwas hialuronowy zapewnia skórze intensywne, 48-godzinne nawilżenie. Efekt: miękka i jedwabiście gładka skóra, która zachwyca promiennym blaskiem i zdrowym wyglądem każdego dnia!

MOJA OPINIA
Opakowanie

Krem znajduje się w 50 ml zakręcanym, plastikowym słoiczku. Osobiście bardzo lubię tą formę przechowywania kremu. Jest dla mnie najbardziej poręczna i wygodna w użyciu.

Konsystencja

Krem ma lekką, żelową konsystencję. Świetnie się nakłada. Dobrze rozprowadza.

Zapach
Osobiście nie jestem fanką różanych zapachów. Ten jednak w kremie nie jest zbyt intensywny i zbytnio mi nie przeszkadza.

Działanie
Krem przeznaczony jest do wszystkich typów cery. Moja jest wrażliwa i sucha. Ma skłonność do powstawania niedoskonałości i podrażnień. Krem używałam głównie na noc, czasami również w dzień aplikowałam go pod makijaż. Sprawdził się doskonale jako baza. Krem dobrze nawilża cerę. Przywraca jej blask i młody wygląd. Nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje swędzenia. Szybko się wchłania, nie zostawiając na skórze tłustego filmu. Skóra po użyciu jest miła i gładka w dotyku przez bardzo długi czas. Ogromny plus za kwas hialuronowy w składzie. W pewnym wieku zaczyna być on bardzo pożądanym składnikiem. krem jest wydajny a cena bardzo przystępna. Polecam. 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz