czwartek, 6 maja 2021

Recenzja - Rozpieszczajacy balsam do ciała z 100% naturalnym awokado, Naturally Good, Nivea

Lubicie balsamy do ciała? Ja uwielbiam. Moja skóra jest sucha, dlatego kosmetyki nawilżające do ciała są kluczowe w codziennej pielęgnacji. Dziś chciałabym opowiedzieć Wam o Rozpieszczającym balsamie do ciała z 100% naturalnym awokado z linii Naturally Good od Nivea. 

OD PRODUCENTA
Balsam do ciała do skóry suchej, który rozpieści Twoją skórę, pozostawiając ją gładką i nawilżoną przez 48h. Zawiera 100% naturalne bio awokado. NIVEA Naturally Good balsamy do pielęgnacji ciała to składniki czerpane prosto z natury, które rozpieszczą i odświeżą Twoją skórę, pozwalając Ci cieszyć się wyjątkowym nawilżeniem i wspaniałym uczuciem świeżości przez 48h. Opakowania balsamów z linii NATURALLY GOOD nadają się do recyklingu - można je ponownie przetwarzać, przez co masz wpływ na emisję gazów cieplarnianych i troszczysz się o naturę. Dzięki naszej innowacyjnej butelce nie zmarnujesz ani kropli. Butelkę zwiń i wyciśnij! 

MOJA OPINIA
Opakowanie
Nie wiem czy da się je opisać nie mając w ręku. Pierwszy raz bowiem miałam do czynienia z taką formą butelki. Jest ona tak miękka, że można ją z łatwością zwinąć i wycisnąć ostatnią kroplę kosmetyku. Opakowanie nadaję się do recyklingu, jest po prostu eko. Zakrętka natomiast ląduje w specjalnie ustawionym pojemniku do ich zbierania. Pewnie jak większość Was wie zakrętki z opakowań nie tylko po wodzie, ale i kosmetykach można oddawać na cele charytatywne. Pomaganie jest fajne. 

Zapach
Balsam ma bardzo przyjemny zapach. Nie wiem czy jest to zapach awokado. Nie mniej jednak podoba mi się. Pozostaje na skórze przed długi czas.

Konsystencja
Balsam ma bardzo gęstą, treściwą konsystencję. Jest kremowo-białego koloru. Dobrze się nakłada. Przyjemnie rozsmarowuje. Szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, wręcz przeciwnie bardzo przyjemną otoczkę. Jest bardzo wydajny.

Działanie

Balsam przeznaczony jest do skóry suchej, a taką posiadam. Dodatkowo moja skóra jest wrażliwa i łatwo ulega podrażnieniom. Na szczęście kosmetyki marki Nivea są zawsze dla niej łaskawe. Również i tym razem o jakichkolwiek zaczerwieniach, ściągnięciu czy innych przykrych niespodziankach nie było mowy. Balsam po wchłonięciu, pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku. Po kilku użyciach zauważyłam, że jest ona bardziej nawilżona i wypielęgnowana. Skóra stała się sprężysta i jak zagwarantował to producent przyjemnie rozpieszczona. 

 



1 komentarz:

  1. Dziękuję za recenzję, chyba się skuszę bo też mam suchąi ściągniętą skórę. Teraz używam takiego masełka, jest świetne ale już mi się kończy i chętnie wypróbuję czegoś nowego: sklep.malpex.pl/produkt/bh-maslo-do-ciala-green-olive-220ml/

    OdpowiedzUsuń