środa, 22 września 2021

Recenzja - Antyperspirant w kulce, Magnesium Dry, Nivea

 

Antyperspirant to produkt  po który sięgam praktycznie przez cały rok, dlatego niesamowicie ważny jest dla mnie jego skład. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów takich jak ja marka Nivea stworzyła antyperspirant nie zawierający w swoim składzie alkoholu i aluminium.

OD PRODUCENTA 

Odkryj nową generację antyperspirantów bez aluminium! NIVEA MagnesiumDry Fresh zawiera aktywnym magnez i zapewnia naturalną i skuteczną ochronę przed potem - bez aluminium (ACH). ANtyperspirant bez aluminium utrzymuje zdrową skórę, zapewnia przyjemne uczucie świeżości na skórze i chroni przed wilgocią pod pachami. Formuła nie zawiera alkoholu etylowego i zapewnia przyjemny zapach. Bezpieczne dla skóry działanie antyperspiracyjne jest możliwe dzięki wykorzystaniu przełomowej formuły z chlorkiem magnezu - minerału który naturalnie występuje w ciele człowieka. Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie. Formuła pielęgnuję skórę i zachowuje jej zdrowy wygląd.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Antyperspirant typu roll-on czyli jedna z moich ulubionych form aplikacji. Szklana buteleczka zawiera aż 50 ml produktu. Wygodna w użyciu i poręczna. Idealnie pasuje do kosmetyczki czy torebki.

Zapach
Antyperspirant ma delikatny, świeży, a przede wszystkim nienachlany zapach. Nie koliduje on z zapachem perfum.

Konsystencja
Produkt jest dość leisty, ale to typowe dla tego typu formuły. Po nałożeniu bardzo szybko się wchłania.

Działanie

Antyperspirant doskonale chroni przed potem przez bardzo długi czas. Nie jestem w stanie powiedzieć czy dokładnie 48 godzin, ale na pewno cały intensywny dzień. Jest łagodny dla wrażliwej skóry pod pachami. Kilka razy używałam go zaraz po depilacji, nie odczułam wtedy żadnego pieczenia czy zaczerwienienia. Poza tym produkt co dla mnie najważniejsze nie pozostawia żółtych plam na ubraniach. Jest bardzo wydajny, a jego cena jest atrakcyjna w stosunku do jakości. 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz