wtorek, 12 lutego 2013

Buty

Buty - słabość chyba każdej kobiety, moja także. Nie jestem posiadaczką jakiejś imponującej kolekcji, ale mogę śmiało powiedzieć, że mam ich kilkanaście. Dziś chciałabym pokazać wam mój zimowy dobytek. Są różnorodne, w zestawie mam głównie te na obcasie, większym lub mniejszym, ale obcasie. Nie noszę butów na płaskim spodzie, a jeśli już mi się to zdąża to w mega ekstremalnych sytuacjach. Dlaczego? Odpowiedz jest prosta, szpilki noszę bez przerwy już od kilku lat i już chyba nie umiem stąpać po świecie w innych butach. Są dla mnie nie wygodne i jakoś wyjątkowo mało kobiecie. Zapewne od razu spostrzeżecie, że wszystkie łączy wspólna cecha, są czarne. To zdecydowanie mój ulubiony kolor jeśli chodzi o dodatki, torebki czy buty. Na pierwszym i drugim zdjęciu są typowe krótkie botki. Trzecie to buty w stylu oficerskim. Czwarte i piąte cenię za funkcjonalność, raz stają się krótkimi butami z efektownym kożuszkiem, innym razem wysokimi platformami w rockowym stylu. Ostatnie to typowe długie kozaczki na płaskim spodzie.






1 komentarz:

  1. cudne botki !
    mi brakuje w szafie właśnie takich czarnych klasycznych botków...


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń