poniedziałek, 6 lutego 2017

Zestaw startowy Semilac z Lampą Led 6W

Dziś chciałabym pokazać Wam mój drugi zestaw startowy do wykonywania manicure hybrydowego. Mowa jest o zestawie marki Semilac, który sama skompletowałam. Postanowiłam zrezygnować z gotowych zestawów i dostosować produkty do moich potrzeb. Wybrałam więc lampę, top, bazę, lakier hybrydowy, aceton, odtłuszczacz, waciki bezpyłowe, blok polerski oraz patyczki.

ZESTAW ZAWIERA:
 Lampa Led 6W 

Semilac Base - 7 ml
 
Semilac Top - 7 ml
 032 UV Hybrid Semilac Biscuit - 7ml
023 UV Hybrid Semilac Banana - 7ml
 Odtłuszczacz - 125 ml
Aceton - 125 ml
Waciki bezpyłowe 12 warstwowe - 2 x 500 szt.
Blok polerski
Pusher Semalic
Patyczki drewniane - 10 szt.

Obecnie jestem na etapie testowania obu zestawów (tego z NeoNail oraz przedstawionego powyżej marki Semilac), wkrótce pojawi się post w którym porównam obie marki. Jak myślicie, która wypadła lepiej?

9 komentarzy:

  1. Też kupiłam ten zestaw, niestety Semilac mnie uczulił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ze względu na to, że wiele osób narzeka na Semilaca (uczulenia) ja stawiam na Neonail. jestem uzależniona od hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta lampa, ja mam inną, ale używam produktów semilac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hybrydy Semilaca :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci się sprawdza mostek? Słyszałam, że zdarzają się nieutwardzone do końca boki paznokcia :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw z semilaca mam już od roku i jestem zachwycona, wszystko spełniło moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń