niedziela, 24 grudnia 2017

Recenzja - Głęboko oczyszczający szampon micelarny z ekstraktem z melisy cytrynowej, Nivea

W ten świąteczny czas przychodzę do Was z ostatnią już recenzją w tym roku produktów marki NIVEA. Dzięki przynależności do Klubu Przyjaciółek Nivea udało mi się poznać wiele nowych i ciekawych produktów tej marki. Wśród nich znalazłam kilka perełek. Ostatnim kosmetykiem, który zagościł u mnie w domu jest Głęboko oczyszczający szampon micelarny. Chyba nie ma osoby, która nie używała, albo chociaż nie słyszała o micelarnych płynach do demakijażu. Natomiast szampon o takich właściwościach to totalna nowość na rynku. Znając właściwości micelarnych produktów wiązałam z tym szamponem wielkie nadzieje tym bardziej że przeznaczony jest do włosów przetłuszczających się, a takie właśnie posiadam. Jak kosmetyk ten sprawdził się u mnie przeczytajcie sami. 

OD PRODUCENTA
Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej:
  • skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom,
  • odświeża włosy i skórę głowy na długo,
  • chroni naturalne pH skóry głowy.
Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.

Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.
 
MOJA OPINIA

Opakowanie

Szampon znajduje się w dużej 400 ml, przezroczystej butelce. Opakowanie nie posiada zakrętki, ani zatyczki, zamykane jest na tzw. "klik". Butelka jest wygodna i poręczna w użyciu. Sama szata graficzna jest przyjemna dla oka. Etykieta zwiera wystarczającą ilość informacji, które są napisane dość dużą czcionką.

Zapach

Szampon ma świetny zapach. Na początku spodziewałam się, że będzie on taki jak większości produktów tej marki. Jednak okazało się, że jest zupełnie inny. Szampon pachniał melisą i cytryną. Aromat produktu długo pozostaje na włosach. Używałam już chyba wszystkich szamponów dostępnych na rynku, ale tylko po umyciu tym produktem włosów usłyszałam od mojego narzeczonego, że pięknie pachną.

Konsystencja

Szampon ma raczej wyważoną konsystencję. Nie jest zbyt gesty, ani za leisty. Dobrze się nakłada na włosy. Nie spływa z nich. Poza tym delikatnie pieni się. Spłukiwanie go jest więc łatwe i nie sprawia większych problemów.

Działanie

Szampon ma delikatne działanie. Nie jest on agresywny dla skóry głowy. Łagodnie oczyszcza ją, jednak robi to skutecznie. Włosy po jego użyciu są czyste i świeże. Wyglądają zdrowo, są pełne blasku. Szampon nie unosi ich od nasady, ale też nie sprawia, że się przyklapnięte. Nie plącze włosów. wręcz przeciwnie zauważyłam, że łatwiej można je rozczesać. Stały się bardziej sypkie. Nie elektryzują się. Niestety szampon nie przedłużył czasu świeżości moich włosów. Jak zawsze konieczne było ich mycie już na drugi dzień. Szkoda, że akurat w tej materii się nie sprawdził, bo mógł być to produkt idealny.



Pojemność: 400 ml
Ilość zużytych opakowań:
W trakcie pierwszego
Ponowny zakup:
Raczej tak
Cena: 18 zł

1 komentarz:

  1. O proszę, tego jeszcze nie mialam ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń