środa, 3 stycznia 2018

Recenzja - Pędzel do podkładu H50S, Hakuro

Jakiś czas temu korzystając z Dnia darmowej wysyłki w internetowym sklepie z kosmetykami LadyMakeUp postanowiłam zaopatrzyć się w kolejny pędzel marki Hakuro. Tym razem do mojej kolekcji trafił pędzel do podkładu H50S.

OD PRODUCENTA
Hakuro H50s jest to mniejsza wersja pędzla tej samej marki o numerze H50. Przez mniejszy rozmiar włosia pędzel jest bardziej precyzyjny i pozwala dotrzeć w mniej dostępne miejsca twarzy. Produkt jest łatwy w utrzymaniu czystości i użytkowaniu. Sprawdzi się zarówno u profesjonalistów jak i osób początkujących. Pomoże w wykonaniu makijażu dziennego oraz wieczorowego. Drewniana rączka, malowana na czarno wraz ze srebrną skuwką tworzą estetyczną całość.Budowa sprawia, że pędzel jest wygodny w zastosowaniu. Hakuro H50s został wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego, tricolorowego z przeważającym kolorem kremowym. Gęste i miękkie włosie nie odkształca się podczas czyszczenia. Poza tym kolejną ważną cechą dotyczącą włosia jest to, że zostało ułożone w okrągłej skuwce i przycięte  na prosto. Idealnie sprawdzi się do nakładania produktów płynnych i kremowych-takich jak podkład, korektor czy róż. Sprawdzi się również do nakładania produktów mineralnych. Dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu pędzla dobrze poradzi sobie z równomiernym rozprowadzeniem podkładu, nie pozostawi nieestetycznych smug, pozwala budować krycie i sprawi, że podkład dłużej utrzyma się na twarzy. Dla uzyskania jeszcze lepszych efektów podczas codziennego użytkowania, oraz dla wykorzystania jak najmniejszych ilości kosmetyków, zaleca się przed nabraniem produktu spryskać delikatnie pędzel wodą. Sprawi to również, że otrzymamy bardziej naturalny efekt.

MOJA OPINIA
Pędzel jest bardzo estetycznie wykonany. Drewniany trzonek odpowiedniej długości malowany jest na czarno przez co sprawia on wrażenie produktu eleganckiego. Znajduje się na nim biały napis z marką produktu oraz oznaczenie pędzla. Każdy bowiem ma swój numer, dzięki czemu z łatwością odróżnimy jeden od drugiego. Pędzel wykonany jest z włosia syntetycznego, które jest gęste, mocno zbite i bardzo miękkie. Pędzel jest miły w dotyku. Łatwo się myje, nie odkształca się. Nie pochłania produktów. Rozcieranie nim podkładu na twarzy to sama przyjemność. Dzięki odpowiedniej wielkości z łatwością można dotrzeć w trudnej dostępne miejsca na twarzy takie jak załamania nosa, okolice oczu czy powiek. Nie pozostawia smug. Pozwala uzyskać bardzo naturalny efekt makijażu. Pędzel sprawdza się także podczas nakładania korektora. Od kiedy go używam wykonanie makijażu zajmuje mi znacznie mniej czasu, niż w przypadku kiedy podkład nakładałam palcami czy gąbeczką. 


Cena: 29,40
Zakupiony: www.ladymakeup.pl
Ponowny zakup:
Tak

Jakie jest Wasze zdanie o marce Hakuro? Macie już ten pędzel w swojej kolekcji?

4 komentarze:

  1. mam ten pędzelek, bardzo sobie chwalę:) bardzo trwały, dla mnie rewelacja<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jeszcze takiego pędzla, ale kusi mnie już jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam h 55s już kilka lat i nic się z tym pędzlem nie dzieje, super jest . bardzo praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nigdy jeszcze go nie mialam ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń