wtorek, 13 marca 2018

Recenzja - Nawilżajacy płyn micelarny Kokos&Aloes Hydra Care, Bielenda

Płyny micelarne to zdecydowanie produkty kosmetyczne, które kończą mi się najszybciej. Kupuję je bardzo często i jeszcze częściej sięgam po nowości z tej kategorii. Ostatnio w moje ręce wpadł Nawilżający płyn micelarny Kokos&Aloes z linii Hydra Care marki Bielenda. Jestem już po testowaniach. Jak się u mnie sprawdził przeczytajcie sami.

OD PRODUCENTA
Płyn micelarny 3w1 skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, błyskawicznie usuwa makijaż, pozostałe zabrudzenia i nadmiar sebum, będąc jednocześnie łagodnym dla skóry suchej i odwodnionej.
Preparat przeznaczony jest do codziennego oczyszczania i  pielęgnacji skóry. Pozwala uniknąć jej przesuszenia już w fazie demakijażu.
Dzięki skutecznym właściwościom oczyszczającym, płyn „wymiata” zanieczyszczenia środowiskowe i zabrudzenia, które osiadły na skórze w ciągu dnia. Zapewnia skórze uczucie czystości, odświeżenia i komfortu.
Podstawowym aktywnym składnikiem płynu są micele, które łącząc się zarówno ze związkami tłuszczowymi, jak i wodą, dzięki czemu wychwytują  wszelkie typy brudu i zanieczyszczeń z powierzchni skóry. To idealny sposób na dokładne oczyszczenie skórę i jednoczesne zminimalizowane ryzyka podrażnień. Wzbogacenie formuły płynu o kojący i poprawiający napięcie skóry SOK Z ALOESU, bogatą w witaminy i minerały WODĘ KOKOSOWĄ oraz nawilżający KWAS HIALURONOWY, podnosi jakość pielęgnacyjną produktu, dostarczając skórze ważnych i łatwo przyswajalnych składników.
Wyjątkowa wielozadaniowa formuła sprawia, że naskórek odzyskuje blask, czystość, satynową miękkość i gładkość.
 
MOJA OPINIA
Opakowanie
Płyn znajduje się w dużej 500 ml butelce, zamykanej na klik. Jest ona przezroczysta, dlatego z łatwością można kontrolować stan produktu. Opakowanie ma przyjemną dla oka szatę graficzną. 

Zapach
Po samej nazwie produktu spodziewałam się, że jego zapach będzie intensywnie kokosowy. Otóż nie. Produkt ładnie pachnie, dominującą wonią jest woń aloesu. 

Konsystencja
Jak większość płynów micelarny tak i ten ma wodną konsystencję. Jest nie tłusty. Nie pozostawia na skórze lepkiego filmu. 

Działanie
Płyn dobrze oczyszcza skórę z makijażu i innych zabrudzeń. Nie wymaga mocnego pocierania. Jest delikatny, ale i skuteczny.  Kosmetyk  nie podrażnia oczu, nie powoduje ich pieczenia ani swędzenia. Skóra po niego użyciu jest gładka i miękka, nie odczułam efektu ściągnięcia, ani wysuszenia. Jego wydajność określiłaby na powyżej średnią. Polubiłam ten produkt i na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz. 

 
Cena:  18 zł
Pojemność: 500 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Tak

2 komentarze:

  1. Ja do usuwania makijażu zdecydowanie wolę mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kończy mi się właśnie mój płyn micelarny i może na ten się skuszę ? :D

    OdpowiedzUsuń