środa, 3 października 2018

Recenzja - Antyperspirant Black & White Invisible Silky Smooth, NIVEA

Niezależnie od pory roku antyperspirant zawsze znajduje się w mojej kosmetyczce. Jednak szczególnie w okresie jesienno-zimowym staram się wybierać produkty, które nie tylko będą dbać o mój komfort ale także zadbają o wygląd moich ubrań, bo nie od dziś wiadomo, że żółte lub białe plamy pod pachami po używaniu antyperspirantów to nie nowość. O kondycje moich ubrań dba nie od dziś marka NIVEA, która wypuściła na rynek kolejny nowy antyperspirant z serii  Black & White Invisible o nazwie Silky Smooth. Udało mi się go już przetestować, dlatego dziś opowiem Wam o nim kilka słów. 

OD PRODUCENTA
NIVEA Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray to produkt, który zapewni Ci skuteczną i niezawodną ochronę przed poceniem się, bez ryzyka pobrudzenia ubrań. Pozostawia uczucie jedwabiście gładkiej i miękkiej skóry, nawet przy codziennym goleniu. Nie podrażnia skóry. Unikalna formuła chroni Cię przed nadmiernym poceniem się przez 48 godzin i pomaga zachować pierwotny kolor ubrań. Antyperspirant nie pozostawia żółtych plam na czarnych ubraniach ani białych śladów na czarnych koszulkach. Czarne bluzki i sukienki pozostają czarne, a białe – białe, bez przebarwień i smug. Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założysz. To antyperspirant, który jest delikatny, a jednocześnie bardzo skuteczny. Nie zawiera alkoholu (0% alkoholu etylowego). 

MOJA OPINIA
 
Opakowanie
Antyperspirant znajduje się w 150 ml buteleczce. Opakowanie jest świetnie zabezpieczone tzw. blokadą. Jednym przesunięciem zakrętki możemy zamknąć bądź otworzyć "oczko" przez które uwalniany jest produkt. Takie patent świetnie sprawdza się w podróży. To także dobra ochrona przed dziećmi. Poza tym opakowanie ma ładna szatę graficzną, która poprzez złote akcenty komponuje się z zakrętką w tym samym kolorze.

Konsystencja
Antyperspirant występuje w formie sprayu. Nie jest zbyt leisty. Nie spływa spod pachy. Szybko się wchłania. 

Zapach
Zapach produktu przypadł mi go gusty. Jest świeży, kwiatowy, nie duszący. troszkę słodki. Długo utrzymuje się na skórze.

Stosowanie
Antyperspirant rozpyla się z odległości około 15 cm wyłącznie na skórę pod pachami. Nie należy go stosować w przypadku jej podrażnień lub uszkodzeń.

Działanie
Antyperspirantu używałam już wielokrotnie, w bardzo różnych stresujących sytuacjach. Za każdym razem świetnie się spisywał. Nie
jestem w stanie potwierdzić tego czy działa przez 48 godzin, ponieważ codzienny prysznic mi to uniemożliwił. Pozostaje wierzyć na słowo. Antyperspirant nie podrażnił mojej skóry, nie powodował żadnego dyskomfortu chociaż używałam go głównie po goleniu. Wręcz przeciwnie pozostawiał ją miłą i miękką w dotyku. Najistotniejsze jednak było dla mnie to czy produkt faktycznie nie pozostawia śladów. Zarówno na czarnych jak i białych ubraniach nie zaobserwowałam ich. Antyperspirant naprawdę nie pozostawia ani żółtych ani białych zacieków. Wszystko było zgodnie z obietnicami producenta, dlatego też sięgnę po niego ponownie. 


Cena: ok. 9 zł
Pojemność: 150 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Zdecydowanie tak

4 komentarze:

  1. Ten dezodorant jest swietny. Mialam nie raz :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię znam bardzo dobrze, również stanowi nieodłączny element mojej torebki, ale Silky Smooth jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń