wtorek, 8 stycznia 2019

Recenzja - Krem-baza pod makijaż Make-up Care Professional Hydra Primer, NIVEA

Witam wszystkich czytelników. Czy stosujecie bazy pod makijaż? Przyznam Wam, że ja tak. Może nie codziennie, ale przy okazji większych wyjść lub dni w których mój makijaż ma utrzymać się przez kilkanaście godzin jak najbardziej. Ostatnio dzięki Przyjaciółką NIVEA miałam okazję przetestować Krem-bazę pod makijaż Make-up Care Professional Hydra Primer. Co o niej sądzę przeczytajcie sami.

OD PRODUCENTA
Make-up Professional Hydra Primer z Olejkiem Migdałowym, ekstraktem z Nagietka i efektywnym kompleksem Nawilżającym:
- Zapewnia równą, gładką bazę dla efektywnej aplikacji makijażu.
- Pomaga przedłużyć trwałość makijażu.
- Natychmiast się wchłania dzięki lekkiej formule.
- Efektywne składniki nawilżające zapewniają długotrwałe nawilżenie i uczucie gładkiej skóry.
Zobacz i poczuj gładką, odżywioną cerę, gotową na natychmiastowe nałożenie makijażu.
To właśnie dlatego, by Twoja cera była pełna życia NIVEA® rozwija produkty, które wyjątkowo skutecznie wspierają jej własną biologię. Wydobywają one naturalne piękno Twojej cery tak, byś wyglądała i czuła się świetnie każdego dnia. Wybierz to, czego właśnie teraz najbardziej potrzebuje Twoja skóra!

MOJA OPINIA
Opakowanie
Krem-baza znajduje się w 50 ml odkręcanym słoiczku. Opakowanie jest wygodnie i poręczne w użyciu. Ma ładny, estetyczny wygląd. 

Zapach
Krem ma bardzo przyjemny zapach, która nie jest drażniący.

Konsystencja
Krem-baza ma bogatą konsystencję, w kierunku żelowej. Jest dość tłusty. 

Działanie
Krem błyskawicznie się wchłania co jest w przypadku wykonywania porannego makijażu niezwykle istotne. Świetnie nawilża skórę, co zdecydowania ułatwia nakładanie podkładu. Cera wygląda świeżo, zdrowo, jest miękka i gładka w dotyku. Przetestowałam już kilka baz pod makijaż. W czym ta jest lepsza od innych? Zapewnia nawilżenie, które przy cerze suchej takiej jak moja jest niezbędne do estetycznego wyglądu makijażu. Poza tym dość dobrze trzyma podkład na twarzy, wydaje mi się, że trochę przedłuża jego trwałość. Polubiłam ten produkt, chociaż dotychczas nie byłam wielką fanką nakładania kremu przed nałożeniem makijażu. Wydawało mi się, że to wręcz przeciwnie skróca jego trwałość oraz pogarsza wygląd końcowy make-up'u. Świetnie, że NIVEA pokusił się o stworzenie tak profesjonalnego produktu 2 w 1. Dodam tylko jeszcze, że krem nie zapycha porów, nie powoduje wyprysków. Jest bardzo wydajny. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz