poniedziałek, 11 lutego 2019

Recenzja - Cytrusowo-piżmowa woda perfumowana dla kobiet NOU Bergamot

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję Cytrusowo-piżmowej wody perfumowanej dla kobiet NOU Bergamot, którą miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości portalu Only You. Marka Nou ma w swojej ofercie kilka wspaniałych zapachów dla kobiet. Bardzo ucieszyłam się z wariantu, który otrzymałam, gdyż uwielbiam perfumy, które zawierają cytrusowe nuty. 

OD PRODUCENTA
Właśnie wkraczasz do ogrodu NOU Bergamot. Spacer rozpoczyna się od zapachów cytryny, bergamoty i kardamonu, ale po chwili wyczujesz również świeżość przed chwilą zerwanych z gałązki zielonych liści. Zamarzy ci się filiżanka orzeźwiającego napoju i wtedy, nieoczekiwanie, pojawią się zapachy jaśminu, zielonej herbaty, irysa i lilii. Dreszcz emocji popchnie cię tajemniczą alejką w głąb ogrodu. W jednym z najpiękniejszych zakamarków zielonego buszu odkryjesz drzewo cedrowe, wokół którego tańczą nuty piżma.

NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: cytryna, bergamota, kardamon, zielone liście
Nuta serca: jaśmin, zielona herbata, irys, lilia
Nuta bazy: drzewo cedrowe, piżmo

MOJA OPINIA

Woda perfumowana NOU Bergamot znajduje się prostym, minimalistycznym flakonie. Szklana przezroczysta butelka z atomizerem zawiera 50 ml produktu. Sam flakonik spodobał mi się. Jest elegancki, klasyczny, świetnie prezentuje się na toaletce. 

Woda perfumowana NOU Bergamot to cytrusowo-piżmowa kompozycja, w której dominują zielone nuty. Zapach jest świeży, orzeźwiający, a jednocześnie mocny i tajemniczy. Myślę, że pasuje do silnych i zdecydowanych kobiet, zarówno tych młodych jak i trochę starszych. Zapach przyjemnie "nosił" mi się w dzień jak i podczas wieczornych wyjść. Roztacza on nad sobą aurę szyku, klasy dlatego widziałam go w towarzystwie sukienek, garniturów i koszul. Woda perfumowana NOU Bergamot należy do tych zapachów, które po użyciu dodają pewności siebie, inspirują. 

Przechodząc do samego aromatu to woda ta zdecydowanie pachnie cytrusami i bergamotą. Jednak nuty te po jakimś czasie ustępują miejsca kwiatowej woni jaśminu i lilii, by na koniec pokazać swą drzewno-piżmowe oblicze. Zapach ten jest wielowymiarowy, nieoczywisty, rozkwitający.

Zapach wody perfumowanej NOU Bergamot bardzo przypadł mi do gustu. Okazał się on niebanalny, ponadczasowy, a przede wszystkim bardzo trwały. Wyczuwałam go praktycznie przez cały dzień. Jednak nie drażnił mnie jego aromat. Pomimo tego, że zapach jest intensywny, był również przyjemny dla otoczenia. O opinie bowiem poprosiłam swojego partnera jak i siostrę. Obydwoje stwierdzili, że podoba im się. Dodam tylko, że przez swoje drzewno-pizmowe aromaty wodę tą spokojnie można wpisać w kategorię unisex, gdyż zapach ten pasuje nie tylko do kobiet, ale i mężczyzn.




Cena: 69 zł
Pojemność: 50 ml
Ilość zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Ponowny zakup: Tak
Dostępna: Rossmann

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestuje ten zapach, akurat szukałam wody perfumowanej o takich nutach :)

    OdpowiedzUsuń