wtorek, 23 lipca 2019

Recenzja - Suflet do ciała Kokos i Olejek Monoi, Nivea

Latem uwielbiam kosmetyki o tropikalnych zapachach. Szczególnie doceniłam więc piękną woń Sufletu do ciała Kokos i Olejek Monoi od Nivea. O jego innych właściwościach przeczytajcie sami. 

OD PRODUCENTA
Suflet do Ciała NIVEA® Kokos i Olejek Monoi – tropikalny zapach i drogocenne perełki olejku w kremie, który nie pozostawia uczucia lepkości. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.
  • Zawiera drogocenne perełki olejku monoi
  • Zapewnia głębokie, 24-godzinne nawilżenie
  • Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy
MOJA OPINIA
Opakowanie
Produkt znajduje się w plastikowym słoiczku z nakrętką o pojemności 200 ml. Opakowanie jest wygodne w użyciu i ma ładną szatę graficzną.  

Konsystencja
Suflet ma śnieżnobiały kolor. Jego konsystencja jest kremowa, dość gęsta. Pomimo tego kosmetyk  dobrze się rozprowadza na skórze.

Zapach
Suflet ma przepiękny tropikalny zapach. Wyczułam w nim jeszcze jakieś jogurtowo-pudrowe aromaty. Sama słodycz. Zapach jest po prostu przepiękny, otulający, z tych "do zjedzenia".

Działanie
Suflet jak już wspominałam dobrze się rozprowadza, w miarę szybko wchłania. Pozostawia on na skórze lekki, nie lepiący się film. Produkt bardzo dobrze nawilża skórę, także tą w mocno przesuszonych miejscach. Efekt odżywienia utrzymuje się przez wiele godzin. Skóra jest miękka, gładka, po prostu przyjemna w dotyku. To bardzo dobry produkt. Na pewno będzie towarzyszył mi przez całe wakacje. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz