sobota, 10 sierpnia 2019

Recenzja - Modelujące spraye do włosów Forming Spray, Nivea

Czy są tu jakieś włosomaniaczki? Jeśli tak to zapraszam na recenzję Modelujących sprayów do włosów Forming Spray od Nivea. Produkty te to totalna nowość na rynku skierowana do kobiet, które chcą uzyskać wymarzony efekt podczas stylizacji włosów. Spray podkreślający skręt loków, dodający objętości lub wygładzający, aby uzyskać fryzurę o jakiej marzymy. 

OD PRODUCENTA
Modelujący spray  NIVEA z innowacyjną formułą 0% alkoholu*, wzbogacony lekkim suchym olejkiem i EUCERIT®. Dzięki swej wyjątkowej formule, 2 krotnie wydłuża czas schnięcia w porównaniu do standardowych lakierów z alkoholem ułatwiając kreowanie fryzury. Jednocześnie dba o zdrowie włosów nie wysuszając ich.

*Bez alkoholu etylowego
  • Innowacyjna formuła 0% alkoholu
  • 2x wydłużony czas schnięcia
  • Zawiera lekkie suche olejki pielęgnujące włosy
  • Ułatwia modelowanie fryzury
  • Zwiększa objętość włosów i zapewnia mocne utrwalenie

    MOJA OPINIA

    Opakowanie

    Spraye znajdują się w 250 ml opakowaniu, które z wyglądu przypomina te od lakieru do włosów. Mają wygodny i poręczny atomizer oraz wyposażone są w zakrętkę, której kolor odpowiada danemu wariantowi produktu. Kolor fioletowy to spray podkreślający skręt loków, kolor miętowy - spray dodający objętości, natomiast kolor różowy przypisany jest sprayowi wygładzającemu. Szata graficzna produktu jest nowoczesna i przyjemna dla oka. 

Zapach
Kosmetyk ma bardzo przyjemny słodki zapach, który utrzymuje się na włosach przez długi czas.

Działanie
Moje włosy są bardzo długie, proste, brakuje im objętości, dlatego na pierwszy ogień przetestowałam Spray dodający objętości Volume. Kosmetyk używałam się na suche włosy, co według mnie jest ogromnym atutem. Wystarczy je spryskać z odległości około 25 cm i unieść palcami u nasady. Zabieg ten okazał się dziecinnie prosty, a efekt przerósł moje oczekiwania. Włosy bowiem były uniesione. Ich faktura stała się bardziej sztywna, dzięki czemu nie opadły po wyjściu z domu. Następnym razem postanowiłam poświęć więcej czasu na stylizację i stworzyć loki. Wykonałam je za pomocą prostownicy, gdyż takie wychodzą mi najlepiej. Najpierw spryskałam włosy Sprayem podkreślającym skręt loków Curl, potem wymodelowałam je i na końców ponownie użyłam sprayu ugniatając już gotowe loczki. Skręt włosów został utrwalony. Uzyskany efekt zadowolił mnie, gdyż w przeciwieństwie do wielu lakierów Spray od Nivea nie skleił włosów, a loki wyglądały bardzo naturalnie. Ostatnim produktem, który miałam okazję przetestować był Spray wygładzający Straight. Moje włosy choć z natury są proste, to jednak lubią być niesforne. Spray bardzo fajnie wygładził je, odpowiednio dociążając. Zero puszenia, bez przeciążenia. Podsumowując Modelujące spraye do włosów Forming Spray od Nivea okazały się dobrej jakości produktami. Gdybym miała porównać je do jakiegoś innego produktu to byłby to lekki lakier do włosów w połączeniu z suchym szamponem. Takie po pierwszym użyciu miałam skojarzenie. Oczywiście kosmetyki są bardzo wydajne. Nie sklejają włosów. W swoim składzie nie zawierają alkoholu. W przeciwieństwie do lakierów nie zasychają na włosach już po chwili od użycia. Dają czas potrzebny na stylizacje. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz