poniedziałek, 16 marca 2020

Recenzja - Balsam regenerujący o potrójnym działaniu przeciw swędzeniu, przeciw nawracającej suchości Lipikar AP+M Baume, La Roche Posay

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję Balsamu regenerującego o potrójnym działaniu przeciw swędzeniu, przeciw nawracającej suchości Lipikar AP+M Baume, La Roche Posay, który otrzymałam w ramach testowania od portalu wizaż. Ponad dwa alta temu testowałam jego starszą już wersję mianowicie Balsam uzupełniający poziom lipidów przeciw podrażnieniom i swędzeniu skóry Lipikar AP+ Baume i byłam bardzo zadowolona. Przeczytajcie czy tym razem było tak samo.

OD PRODUCENTA
LIPIKAR Balsam AP+M wspiera równowagę mikrobiomu skóry. To balsam regenerujący o potrójnym działaniu. Natychmiastowo koi skórę, przeciwdziała swędzeniu i nawracającej suchości. Wskazany do skóry suchej, bardzo suchej, z tendencją do atopii. Pomaga łagodzić zaostrzone stany suchości skóry, aż do ich ustąpienia. Przywraca funkcję bariery ochronnej skóry, zapewniając długotrwałe uczucie komfortu. Do stosowania w przypadkach skrajnej suchości skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. Wskazany w przypadkach wrażliwej, bardzo suchej i podrażnionej skóry z tendencją do swędzenia, które prowadzi do zadrapań i uszkodzeń naskórka. Produkt odpowiedni dla skóry atopowej, skłonnej do alergii. Formuła balsamu opiera się na najnowszych odkryciach w dziedzinie mikrobiomu skóry. To innowacyjne połączenie składników aktywnych- Aqua Posae Filiformis i Microresyl, które przywracają i utrzymują równowagę mikrobiomu skóry.
Formuła stworzona w trosce o maksymalną skuteczność i bezpieczeństwo - może być stosowana przez całą rodzinę w celu poprawy jakości życia.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Balsam znajduje się w 400 ml buteleczce z pompką. Na rynku dostępna jest jeszcze wersja tego produktu w 200 ml butelce lub 75 ml tubce. Samo opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne w użyciu. Pompka działa bez zarzutu. To po prostu idealne opakowanie dla balsamu. 

Konsystencja
Balsam ma lekką konsystencję. Szybko się wchłania, dobrze rozprowadza. Nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego tłustego filmu. Nie klei się.

Zapach
Zapach przyjemny, delikatny, ledwie wyczuwalny. 

Działanie
Miałam okazję już wcześniej przetestować kilka produktów tej marki w tym tak jak pisałam poprzednia wersję tego produktu. Nigdy żaden z nich mnie nie zawiódł. Tak było i też tym razem. Jestem posiadaczką skóry wrażliwej skłonnej do przesuszania i podrażnień. Balsam ten okazał się strzałem w dziesiątkę dla mojej problematycznej skóry. Przede wszystkim odpowiednio ją natłuścił, postawiając miłą oraz gładką w dotyku na bardzo długo. Świetnie poradził sobie z nawilżeniem nie tylko ciała, ale i twarzy. Nie zanotowałam żadnych podrażnień, zaczerwień czy uczucia ściągnięcia. Odczułam ogólną ulgę podczas napadów swędzenia skóry, które miewam, gdyż jestem alergiczką. Produkt był skuteczny, ale i bardzo delikatny dla mojej wymagającej skóry. Po jego użyciu była ona zregenerowana. Kosmetyk jest bardzo wydajny. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz