piątek, 4 czerwca 2021

Recenzja - Przeciwzmarszczkowy krem na noc Regeneracja, Q10 Energy, Nivea

Kochane dziś chciałabym Was zaprosić na recenzje kolejnego produktu z linii Q10 Energy od Nivea. Tym razem będzie to Przeciwzmarszczkowy krem na noc Regeneracja.

OD PRODUCENTA
Przeciwzmarszczkowy krem na noc, który wspiera własną zdolność skóry do poprawy metabolizmu energetycznego* chroniąc ją przed szkodliwymi dla skóry wolnymi rodnikami. Zapewnia promienność i zdrowy wygląd skóry w 8h. Niweluje oznaki stresu i zmęczenia skóry i redukuje zmarszczki. Zatrzymuje nawilżenie w skórze i wzmacnia jej barierę ochronną. Sprawia, że skóra wygląda młodziej i jest bardziej jędrna już w 2 tygodnie. Dzięki owocowemu zapachowi z naturalnym wyciągiem z pomarańczy krem jest wyjątkowo przyjemny w stosowaniu. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Krem znajduje się w 50 ml plastikowym, zakręcanym słoiczku. Opakowanie jest wygodne i poręczne. Ma ładną szatę graficzną, miłą dla oka. Od wersji na dzień różni się tylko kolorem słoiczka, który jest granatowy.

Zapach
Zapach kremu jest bardzo przyjemny, świeży, owocowy z wyraźnie wyczuwalną nutą pomarańczy. 

Konsystencja
Krem ma bogatą konsystencję. Dobrze się rozprowadza, szybko wchłania.

Działanie
Krem przeznaczony jest dla kobiet już po 25 roku życia. Może więc być stosowany jako pierwsza kuracja przeciwzmarszczkowa. W parze z kremem na dzień z tej samej serii tworzą świetny duet. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że polubię się z tym produktem. Nie uczulił mnie, nie spowodował zaczerwienień czy podrażnień. Przeznaczony jest dla wszystkich typów cery, także tej wrażliwej. Rano moja skóra była promienna i świeża. Wyglądałam na bardziej wypoczętą. Poza tym zauważyłam wzrost jej nawilżenia, przez co stała się bardziej jędrna i gładka w dotyku. Zachwycona rezultatami produktów z serii Q10 postanowiłam jeszcze dokupić sobie krem pod oczu, aby kompleksowo zaopiekować się moją twarzą. 




1 komentarz: