środa, 7 lutego 2018

Recenzja - Balsam uzupełniający poziom lipidów przeciw podrażnieniom i swędzeniu skóry Lipikar AP+ Baume, La Roche Posay

Dziś chciałabym Was zaprosić na recenzję Balsamu uzupełniającego poziom lipidów przeciw podrażnieniom i swędzeniu skóry Lipikar AP+ Baume marki La Roche Posay, który otrzymałam w ramach testowania od portalu wizaż.pl.

OD PRODUCENTA
Lipikar Balsam AP+ od La Roche-Posay to produkt skutecznie działający przeciw podrażnieniom i swędzeniu skóry. Odpowiedni już od pierwszych dni życia. Stworzony z myślą o najwyższym bezpieczeństwie. Jest również dedykowany osobom, borykającym się z problem wrażliwej i atopowej skóry. Błyskawicznie niweluje swędzenie i zaczerwienienia. Delikatnie łagodzi suchą skórę, gwarantując jej odpowiedni poziom nawilżenia. Lekka konsystencja produktu sprawia, że balsam wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Już po pierwszym użyciu pozostawia skórę nawilżoną, gładką i miękką.

MOJA OPINIA
Opakowanie
Balsam znajduje się w 400 ml buteleczce z pompką. Na rynku dostępna jest jeszcze wersja tego produktu w 200 ml tubce. Samo opakowanie jest bardzo wygodne i poręczne w użyciu. Pompka działa bez zarzutu.

Konsystencja
Balsam ma lekką konsystencję. Szybko się wchłania, dobrze rozprowadza. Nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego tłustego filmu. Nie klei się.

Zapach
Zapach przyjemny, delikatny, ledwie wyczuwalny. 

Działanie
Miałam okazję już wcześniej przetestować kilka produktów tej marki. Nigdy żaden z nich mnie nie zawiódł. Tak było i też tym razem. Jestem posiadaczką skóry wrażliwej skłonnej do przesuszania. Balsam ten okazał się strzałem w dziesiątkę dla mojej problematycznej skóry. Przede wszystkim odpowiednio ją natłuścił, postawiając miłą oraz gładką w dotyku na bardzo długo. Świetnie poradził sobie z nawilżeniem nie tylko ciała, ale i twarzy. Nie zanotowałam żadnych podrażnień, zaczerwień czy uczucia ściągnięcia. Wręcz przeciwnie produkt był skuteczny, ale i bardzo delikatny dla mojej wymagającej cery. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Jedyny minus to dość wysoka cena, ale biorąc pod uwagę jego działanie jest to inwestycja, a nie wydatek. 


Pojemność: 400 ml
Ilość zużytych opakowań:
W trakcie pierwszego
Ponowny zakup:
Tak
Cena: 67 zł

1 komentarz:

  1. La roche ma świetne produkty,mam krem,którego używam już od dłuższego czasu i dosłownie zaczarował mi twarz :)

    OdpowiedzUsuń