poniedziałek, 18 czerwca 2018

Recenzja - Paleta pudrów do konturowania twarzy Ideal Face Contouring, Ingrid Cosmetics

Dziś chciałabym zaprosić Was na recenzję Palety pudrów do konturowania twarzy Ideal Face Contouring marki Ingrid Cosmetics, którą miałam okazję testować dzięki przynależności do akcji #kobietyIngrid. Uwielbiam tego typu produkty. Praktycznie każdego dnia w swoim codziennym makijażu używam rozświetlacza, bronzera oraz róż. Tym bardziej cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym testowaniu. 

OD PRODUCENTA
Ideal Face Contouring  INGRID to zestaw trzech produktów – różu, bronzera i rozświetlacza, który gwarantuje idealne wymodelowanie twarzy. Paleta skomponowana w oparciu o uniwersalne odcienie, odpowiednie dla każdego koloru skóry, dzięki czemu uzyskamy efekt profesjonalnego, długotrwałego makijażu. 

MOJA OPINIA
Produkty znajdują się w dość dużych rozmiarów kasetce, która ma przezroczystą przednią ściankę. Myślę, że jej wielkość jest jednak odpowiednia do wielkości pędzli jakie używa się do konturowania twarzy. Opakowanie jest solidne i wygodne w użyciu. W paletce znajdują się trzy produkty: róż, bronzer oraz rozświetlacz, w bardzo uniwersalnej kolorystyce. Produkty te mają wyważoną pigmentację, nie jest ona zbyt słaba ani za mocna. Osobiście jestem posiadaczką jasnej cery, a kolory okazały się dla mnie idealne. Rozświetlacz jest w beżowym odcieniu, po nałożeniu na twarz daje srebrną poświatę z delikatnie różowymi drobinkami. Róż w paletce sprawia wrażenie mocno na pigmentowanego w rzeczywistości jest bardzo subtelny. Natomiast bronzer jest w ciepłym odcieniu. Pozwala na stopniowe modelowanie twarzy. Przy tej paletce nie ma mowy o jakimś karykaturalnym efekcie. Kolory są bardzo naturalne. Dodam tylko, że kosmetyk ma delikatny, słodki zapach, który przypadł mi do gustu. 


 Cena: 15 zł
Pojemność:
19 g
Ilość zużytych opakowań:
W trakcie pierwszego
Ponowny zakup:
Tak

2 komentarze:

  1. bardzo dużo czasu zajmuje mi zużycie kosmetyków do konturowania. to trio jest bardzo ładne szczególnie rozświetlacz

    OdpowiedzUsuń